16 March 2007

Set-Top-Box



Draufstellkasten (DCB-9401R van Samsung) macht Problemen heute !
De helpdesk van @Home bellen is ook Russische roulette bedrijven. De één stuurt je naar de winkel om een nieuw exemplaar te kopen, de ander stuurt je naar de winkel met de Samsung (DCB-9401R), weer een ander stuurt je naar de Media Markt om nieuwe batterijen in de afstandsbediening te doen en de laatste wilde een monteur op mijn kosten sturen of éérst even intern overleggen. Ik heb een druk beldagje gehad dus.

Uiteindelijk deed de televisie het rond 17.00 uur weer, zonder dat ik ook maar één van de bovenstaande adviezen had hoeven opvolgen.

Kost wel een paar centen, die helpdesk bellen.
Sommige van die medewerkers zijn bovendien erg directief. Je krijgt een rijtje opdrachten ("zit de SCART cable in de éérste opening van links ?, check dat even"), die je allemaal moet uitvoeren - ook al weet je zelf dat daar het probleem niet zit - voordat het eindadvies komt.

tags:
Post a Comment